Nekad Tor hyltmarkk | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tor hyltmarkk

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121483048/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Kappy#3527

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Kasper Hyltmark han är 19 år gammal och har det haft tufft i sit liv han har inte fått gå i skolan för han hade mycket problem i sitt unga liv så nu när han är vuxen så har han svårt med pengar så han jobbar på Postnord men hans dröm jobb är ambulans så han krigar till det och Kasper gillar och hålla på med bilar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill vara med i Medlem Community och höja Rp på serven och kunna ha funktioner så jag kan skriva i Twitter och blocket när jag söker en bil

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag älskar att rollspela och unive är en pärfäkt plats till den och det är en bra serven asså den bästa serven om jag ska vara ärlig

Hur hittade du Unive? Det var när jag Laddade ner FiveM och så gick jag in i den svenska serven med högst spelare inne och har kollat på Twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill ha det riktig kul och bli bättre rollspel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jadå lite svår fråga men vill ha det riktigt kul men det är det redan. Typ att få mycket pengar och jobba på ambulans

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jajajahjajaja det är den enda serven jag spelar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka