Nekad Tor hyltmarkk | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tor hyltmarkk

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121483048

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Kappy #3527

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2006

Berätta om din karaktär. Tor hyltmark från Umeå han hade det svår i sin uppväxt han hade det jobbigt mamma och pappa dog i en bil olycka när dom skulle hämta upp Tor från skolan. När väll mamma o pappa har dött så hade Tor jätte mordtankar Tor ville gå o göra själv mord för ville inte leva längre. Men han hade som tur en brosha som han älska så Tor om han skulle döda sig själv så skulle han lämna hans bror och Tor han ville inte lämna sin bror. (efter 11 år) .Tor han sökte till ekonomi skola o fick ett bra jobb han fick sitt dröm jobb men efter 2 år så går hans dröm jobb omkurs så han fick det svårt igen det ända Tor ville var att jobba på sitt dröm jobb. Tor han tyckte att livet var tråkigt o han hamnade i fel spår hans brorsha höll på med drugor o Tor täkte ochså börja med det

Varför ska just du bli Medlem på Unive? har spelat jätte mycket Unive dom här månaderna o det är den enda servern jag spelar på FiveM OCH vill vara med och hjälpa till o höja RP på serven o kanske skaffa ett job

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har alltid gillat o spela RP o unive är den bästa serven som jag vet

Hur hittade du Unive? kollade på Twitch och har blivit rekomenderat av vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha högg RP o ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? typ att köpa hus spela med vänner ha det roligt och köpa en nice bil

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? alltid när jag har tid o har fritid från mina lexor o skolan så är jag inne i Serven (jag är en aktiv deltagare )

Tillbaka