Nekad Tor-björn | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tor-björn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198385696004/

Vad är ditt namn i verkligheten? hampus walther

Vad är ditt discord namn? JAR-JAR-BINKAN#8672

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2000

Berätta om din karaktär. född 1954 är 67 år gammal, bor ute i skogen med sin fru då barnen flyttat ut. Gubben röstar på moderaterna. Han har varit egen-företagare men sålde halva firman och gav bort resterande del till sin son Bosse. men nu känner han sig uttråkad och vill börja arbeta igen. Han är en bra arbetsledare hård och sträng men världens snällaste, intresse i bilar speciellt mercedes tycker även om lastbilar och andra fordon väldigt mycket. tycker om att hantera pengar och att snickra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? bidrar med visdom som gamling då det säkert är mycket ungdomar som spelar ;)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är riktiga svenska företag och svenska namn. kul att det funkar som i verkligheten

Hur hittade du Unive? min kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? att arbeta hårt och bli go vän och känna alla. att bidra med skratt då jag ofta pratar och tänker som en gamling

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att mitt namn ska bli välkänt. att bli go vän med alla och bidra med något. göra bra affärer med dom andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka