Accepterad Tor | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tor

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
17
Användarnamn: Tor

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879636370/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tor

Vad är din discord tagg? 2792

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRp,Springer och slåss mot någon som riktar gun. Återstår: 3 dagar 23 timmar 47 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var dum och slog någon som hade gun uppe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina polare följde efter en kille men det tog lång tid efter som att han ville först laga sin bil, men han sket i att laga sin bil för jag tror han ville spara tid eftersom han försökte ringa sin kompis. Sedan följde vi efter honom och sen tog han ut sin gun och sikta mot min kopis men jag var inte där då. Men sen så kom jag och jag är lite ny till spelet, så jag lyssnade på domo och dom sa att jag skulle döda honom så jag lyssna på dom och sen blev jag bannad eftersom att han sköt mig 2 gånger innan jag dödade honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var rätt att han banna mig och jag erkänner att jag har gjort fel,

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång när jag spana med polisbälte och en gång när jag var ny och slog ner en kille utan anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat leka att jag var skadad och inte fortsatta springa mot honom och inte lyssnat bara på vad mina vänner säger, för jag visste typ att det var fel och jag märkte inte det under tiden eftersom att jag hade lite adrenalin så jag dödade honom, men efter märkte jag direkt att jag har gjort fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska inte göra samma sak och det kan jag lova! jag ångrar det jag har gjort och det ska inte hända igen. och jag ska inte springa mot någon som har gun uppe

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka