Nekad TopTwitch | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TopTwitch

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199046970839/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Andersson

Vad är ditt discord namn? TopTwitch#7356

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Nilsson och föddes i Serbien 1992 och hade en väldigt tuff uppväxt då hans far var involverad runt dåliga kretsar där de smugglade in massor av droger med hjälp av lastbilar ut i hela södra Europa. Peters mor jobbade sena dagar 24/7.
Peter gillade därför skolan för det var ett ställe där han kunde koppla av och Inte behöva sitta och oroa sig ifall hans föräldrar råkat illa ut eller att han gjort något fel som skulle leda till stryk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag kommer bidra mycket till servern, till exemple ska jag söka jobb inom myndigheterna för att samhället ska bli bättre. Har stor erfarenhet av RP eftersom jag har över 780 timmar på fivem. Jag vill bli whitelistad för vill spela med seriösas spelare med bra RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad just här eftersom jag tror att detta är en bra server med seriösa spelare och bra rp. Har varit med i många fivem servrar och dom har för det mesta varit lall servrar och vill spela med seriöst rp och tror detta är rätta servern för detta.

Hur hittade du Multistaden? En kompis rekommendera

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förbättra samhället och göra det tryggare, har bra RP och gillar fivem och tar det seriöst

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Snöstaden, Hbgrp, Stockholmsstad RP, Lynx RP

Tillbaka