Nekad Topp | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Topp

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alex_Chileno/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? $Fard#1692

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Saatkamp och är 19 år gammal är precis ny anställd på Postnord AB, bor tillsammans med sin fästmö Ellen i en lägenhet i luleå. På fritiden han gillar att gå på gymmet och hålla sig i form, han har mycket vänner som han umgås med när tiden finns, annars gillar han att vara och åka utomlands för att åka skidor med Ellen men när dem är hemma som vanligt brukar de vara som de flesta familjer var ihop och Bosse är det yngsta barnet, Han har 2 äldre syskon en bror och en syster, Han och Ellen är inte riktigt redo med barn ännu , Bosses favorit färg är röd, hans favorit djur är hundar och katter. Nu som ny anställd kommer han sköta sitt jobb helt utmärkt och han är redan duktig att ta hand om post och allt inom det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just för att jag har en hög rp nivå och kommer rpa men hög nivå här på servern och göra roliga scenarion

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket då jag har mycket erfarenhet inom roleplay, jag kommer att vara mycket aktiv då jag tycker att det är väldigt roligt att rpa, speciellt på unive för att det är mycket spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för att bara vinna utan man ska rpa för att spaka många bra scenarion

Hur hittade du Unive? Inga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka