Accepterad Topp | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Topp

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alex_Chileno/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Topp#6145

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Linus Nordgren Och är en kille som är intresserad av det polisiära området och gick då ut gymnasiet för några år sedan, det gick vilt till på studentfesten, Linus blev full och våldsam. Han kastade runt med glasen och spydde flera gånger. Det gick så långt att polisen fick ingripa, han satt i fyllecell den natten och när hans våldsamma pappa hämtade upp han så började han att skrika och slå han mitt framför polisen, polisen ingrep och han blev dömd till 16 månaders fängelse. Sedan den dagen har Linus alltid velat bli polis och stoppa folk som hans pappa, varje gång har ser sin mamma så sitter dom ner i flera timmar och pratar om pappan. Linus har även en syster som flyttat till USA för att jobba som modell, hon har det svårt psykiskt och har inte hört av sig på länge. Han har nu skaffat nya vänner som jobbar som polis, detta gör att han ännu mer vill bli polis och upprätthålla lagen. Dem sitter ofta ner och pratar om de olika larm de åkt på och hur det har gått, Linus känner att han inte riktigt har något att tillföra till samtalet och deras vänskap håller sakta på att förstöras, detta märker Linus som nu är mer ivrig än någonsin på att bli polis……

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har mycket erfarenhet inom roleplay, kommer vara väldigt aktiv och kommer att bidra med mycket till servern

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket då jag har mycket erfarenhet inom roleplay, jag kommer att vara mycket aktiv då jag tycker att det är väldigt roligt att rpa, speciellt på unive för att det är mycket spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för att bara vinna utan man ska rpa för att spaka många bra scenarion

Hur hittade du Unive? Min vän

Din medlemskaps ansökan har godkänts!
Tråd flyttas till Medlemskaps Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka