Topic12469
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122006864/
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino Fejzic
Vad är ditt discord namn? Rambo.jr#8668
Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Har redan skrivit
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har redan skrivit
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att göra vissa situationer realistisk som möjligt och jag kommer inte sluta vara min karaktär och bara hålla mig till rp och inte gå runt och skoja unt. Kommer bidra till att lyssna på admins och reporta andra som inte håller sig till reglerna. Jag kommer hålla mig till regler och inte bryta dem och jag kan alla regler.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.
Hur hittade du Unive? Jag har sätt på youtube och av mina vänner
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino Fejzic
Vad är ditt discord namn? Rambo.jr#8668
Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2004
Berätta om din karaktär. Har redan skrivit
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har redan skrivit
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att göra vissa situationer realistisk som möjligt och jag kommer inte sluta vara min karaktär och bara hålla mig till rp och inte gå runt och skoja unt. Kommer bidra till att lyssna på admins och reporta andra som inte håller sig till reglerna. Jag kommer hålla mig till regler och inte bryta dem och jag kan alla regler.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.
Hur hittade du Unive? Jag har sätt på youtube och av mina vänner