Nekad Topic12469 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Topic12469

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122006864/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dino Fejzic

Vad är ditt discord namn? Rambo.jr#8668

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Muhammad Ali khan och hans bakgrund var att han fick växa upp själv föräldrarna var alltid och jobba nästan aldrig hemma och han fick ta hand om sin lillebror som blev skjuten och dödad på plats och då blev Muhammad verkligen arg och tappa kontrollen efter att hans bror dog. Han lev gängkriminell och då becknade och försökte hitta vem som döda hans bror. I 15 år har han jagat dem och fått ny information hans föräldrar var ledsna och krossade nu är han 25 och jagar dem fortfarande. Hans intressen var att producera musik till artister men allt det tappade han bort efter hans brors död.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till en jättebra roleplay och inte göra fail rp och holla mig till reglerna jag kommer bidra till att jag gör alla situationer realistiskt som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat massa servrar men jag har aldrig begått fail rp Jag kan bidra till en bra rp och göra det så realistiskt som det går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt på youtube och av mina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka