Accepterad topgyeye | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

topgyeye

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199276670612/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e76be94

Vad är din discord tagg? topg.yeye

Vem var det som bannade dig? morre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image bannad unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staffsen valde att banna mig då jag hotade en grabb med att läcka hans nummer och jag skrev busunge osv vi hade hets och jag valde att säga ska jag läcka ditt nummer pga att han hotade med att läcka bilder på mitt ansikte osv så jag och han hetsade fram och tillbaks

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. nu var det så länge sedan så minns inte jätte mycket men har kvar gamla pms mellan han och mig men kan försöka. så det var så att han började att vara jätte dryg och börja kalla mig för hund och grejer och busunge, han var allmänt dryg den dagen så vi satt o hetsade mot varandra de var bara ord mot ord och då väljer han o säga att han ska läcka bild på mitt ansikte då säger jag att jag kommer läcka hans nummer om han gör det och vi satt och hetsa mot varandra i några timmar de var allmänt kaos, men sen väljer han då att hoppa supp på mig och jag blir perma bannad finns inte så mycke mer jag kommer ihåg försökte så gott jag kunde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig ban, men nu var de så pass länge sedan så jag tycker jag borde få en andra chans på servern då jag känner att jag har lärt mig och jag vill kunna köra här.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte om jag har några tidigare jag vet att jag har en perma ban för clogg som är 1 år sen typ då var de att jag quitade servern efter 5 min efter jag hade blivit kidnappad och dödad då jag trodde man fick de men då lärde jag mig att man it fick de och jag gjorde it om de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hotat med de och bara skitit i vad han sa och ta de han sagt till support

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag, och jag kommer absolut inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får en ny chans, nu uppför du dig framöver.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka