Nekad TopClass0 | Medlem ansökning [shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TopClass0

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? yahya

Vad är ditt discord namn? Topclass0#2603

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Topclass0 och är nu 22 år och kommer ursprungligen från Kiruna i Norrland. Topclass0 har alltid haft lätt med vänner och familj. Topclass0 har 2 bröder och Topclass0 är den yngsta av dem. Topclass0 har inte haft det så bra. År 2005 så dog föräldrar och hans bröder i en flygplans olycka. Så tur som han har så stannade Topclass0 hemma med sin Farfar hamid och sin farmor Hamida. Topclass0 har ADHD men inte så grov. Topclass0 har börjat kunna hantera sina känslor bättre med tiden. Topclass0 har haft ett väldigt stort bil intresse som han fick från hans Farfar. Topclass0 vill hjälpa folk när det behövs som mest och i vanliga fall också. Topclass0 vill bli en fotbollsstjärna men det gick inte så långt, han bröt sitt ben i en match. Han fick då inte spela på 2 år. Därefter började Topclass0 gilla bilar. Det Topclass0 tycker är roligast är att köra bil, hänga med kompisar, titta på fotboll och prata om bilar med sin Farfar. Topclass0 favorit bil är en Rs6. Topclass0 har tidigare bott I Unive Staden. men nu vill Topclass0 flytta in igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan kan bidra med en bra och hög rp nivå. men jag kan också bidra med social rp. jag har spelat Fivem i ett bra tag. jag kan alla regler som serven har. jag kommer inte att bryta några regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar på ett sätt som gör det möjligt för den andra sidan att uppnå sina mål eller vinna i en konflikt eller situation. Detta kan vara en del av ett rollspel eller en strategi som används i olika spel, där man samarbetar med motståndaren istället för att kämpa emot dem.

Hur hittade du Unive? Jag var i skolan och mina vänner börja prata om ett spel som var intresserande så jag frågade om det spelet och dom förklara så jag laddade hem det och jag har även sett på youtube att folk spelar det här spelet.Sen började jag spela det och jag tyvkte det var riktgt roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka