Nekad TopClass0 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TopClass0

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? yahya

Vad är ditt discord namn? Topclass0#2603

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta topclass och topclass hans pappa drack öl och han va alkhoist och han slog topclass mamma varje dag tills hon dog så nu tvingas toppclass att hämta pengar till sin pappa för att han ska köpa öl till sin pappa topclass orkade inte han valde en snabb väg så han började umgås med dom busiga killarna i klassen men tillslut gjorde butiksrån och sen torska dom så topclass fick sitta inne i 2år och efter det ville han jobba för hans pappa dog så nu söker toppclass en fru och ett jobb för han har slutat med det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer spela bra och jag kommr flölja alla regler i spelet jag kommer göra roliga cenarios så att dom som spelar har roligt på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att alla ska ha kul och inte bara för pengar exempel du förlorar en fight då du behöver inte va arg och svära och sånt.

Hur hittade du Unive? några polare i min skola tipsade det och jag har sett tiktoks om unive och på fivem är ni på topp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka