Nekad TopClass0 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TopClass0

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198262502900/

Ditt Hex-ID: steam:11000011203c5f4

Vad är din discord tagg? TopClass0#2603

Vem var det som bannade dig? bollpod

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-18 181134.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis satt och lallade med en gängmedelem vid ett gänghus och jag förstår att det vi gjorde va fel och att jag har lärt mig av detta som hänt,´jag ville bara köpa ett vapen från bossen men han var inte där så vi mötte på en gängmedlem istället och då när vi kom fram så sa han ut från bilen och börja hota oss så vi va lite kaxiga tillbaka som jag förstår är fel och jag ber om ursäkt för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte runt och sen bestämmde vi oss för att köpa vapen så vi åkte till en person som min vän känner och vet att han säljer vapen så när vi kom fram var han inte där och då så började jag och en gängmedlem där tjafsa och han hota mig och jag va kaxig mot han sen så ba blev jag bannad i 8 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel där för jag kune bara ha gått därifrån men jag valde att va kvar och det ledde till att jag blev bannad i 8dagar men jag kan lova att jag inte kommer göra nått liknande i framtiden och att detta var en ordentlig läxa för mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång tidigare och det var för att när ja hamna i en olycka med en bil så glömde jag tex skriva Svimmad,yr,ont i huvudet men jag ha lärt mig och jag har inte gjort det där misstaget igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att gå därifrån men jag valde att vara kvar och det ledde till att jag blir banad och jag ångrar det jätte mycket och jag kommer inte göra om det detta är en läxa för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska inte lalla mer vid gänghus och att underlätta situtionen och bara gå eller åka därifrån och jag önskar att du kan unbanna mig för jag lovar att jag kommer spela med reglerna och inte göra nått fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår,tack för du läst detta.

Då vi arbetar hårt för att få bort detta lallet så kommer jag att neka din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka