Nekad top1stash22 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stash22

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
39
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401933628/

Ditt Hex-ID: steam:110000155ee1b3c

Vad är din discord tagg? realtop1stash

Vem var det som bannade dig? Limpis [bannade från discorden + Forumet, samt Moezz bannade mig ingame.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: View attachment Screenshot 2023-12-02 215916.pngView attachment Screenshot 2023-12-02 215413 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Allt handlade om en FIni Ban och senare att jag blev bannad från Problem av limpis för att jag skrev nå dumt åt ägaren av FIni AC som även effektade min chans på Unive, Jag fick precis en chans av Philip att komma tillbaka på unive och senare kom det fram att jag var Fini AC bannad och inte kunde komma ingame.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hadde precis kommit tillbaka och blivit given en ny chans. Sen de som hände va att jag skulle ta en medlemskap intervrju och då läste jag att man behövde kunna komma ingame p.ga av den här praktiska delen man gjorde t.ex att man ska visa regelbrott osv. i sin intervju satt man verkligen lärt sig reglerna. Sen så skrev jag att jag var ledsen och orolig att jag skulle bli bannad från Unive för att jag var fini ac bannad. [Global bannad] , Sen så satt jag i Väntrum support och då ser jag att jag blev bannad från Discord och sedan från forumet för Anledningen "Problem" , AV Limpis: Jag förstår verkligen felet jag har gjort och det är inte rätt att göra såhär och jag har verkligen lärt mig under tiden jag har varit bannad. Vill även tillägga att jag vart global bannad av fini I Juli,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Det var absolut inte en felaktig ban, jag som gjorde fel och skrev det dumma åt FIniAC och att jag har lärt mig att tänka mig före vad jag skirver och vilka konsekvenser det kan leda till, men även också kunna följa reglerna och följa standarden på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för att jag hadde Alt Konto på servern och tidigare bans från 2021 gamla bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hadde kunnat gjort annorlunda var att tänka mig för från första början om det var värt att skriva dumma saker till ett AntiCheat till [FIniAC] och sedan bli Global bannad för det och sedan leder till att jag blir bannad från Unive, Om vi hadde backat bak i tiden så hadde jag tänkt mig för innan jag gjorde som jag gjorde. Jag har tänkt över mina handlingar och är redo att visa en bättre sida av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av min ban att tänka mig för innan jag skriver saker och ting och inte ställa till med problem, Om jag nu får en chans att visa mig bättre ifrån mig så kommer jag ta den chansen och visa en hel omvändning. Och följa riktlinjerna och inte bli bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka