Nekad top1stash | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stash

Icke Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401933628/home

Ditt Hex-ID: Ej en fivem ban

Vad är din discord tagg? top1stash#8124

Vem var det som bannade dig? Ankan

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blev bannad för doxxing
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag doxxade, jag har lärt mig att man inte ska göra det och ångrar det jätte mycket Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och skrev i #bilder och då kände jag mig mobbad av dom andra medlemmarna och då började Karlsson skriva I #bilder, jag vart så triggade att alla skrev saker om mig och då doxxade jag och jag ångrar det jätte mycket och jag har lärt mig en läxa
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va helt jag som gjorde fel att jag doxxade, om ni ger mig en sista chans så kommer detta aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag spammade n-ordet i Report, Jag har verkligen lärt mig av mitt misstag, Samt regelbrottet jag bröt. Om jag blir unbannad så kommer jag att Läsa reglerna. Och respektera dom/ följa domHur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte doxxa, då jag inser nu vilket fel jag har gjort och har så mycket ångest för det. , Ge mig en till chans så kommer ni få se en stor förrändring
Ps ångrar verkligen det jag har gjort, Ge mig en till chans så kommer ni se att detta inte kommer hända igen Jag va triggad, och Då tänkte jag inte mig för, Jag har lärt mig av mitt Stora Misstag! Jag kommer läsa reglerna, Ge mig en till chans, Svär på Min mamma att detta inte kommer hända igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban?
Ja

jag har mognat och svär på min mamma att jag inte kommer göra om det ge mig en till chans så kommer ni få se på en stor förändring

-top1stash!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka