Ej Antagen top1stash. | Ansökan till Staff [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stash.

Icke Medlem
Meddelanden
104
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Ditt discordnamn: realtop1stash

Ange ditt födelsedatum 6 April 2007

Varför ska just du bli staff? Därför just jag ska bli staff är för att jag vill hjälpa till att bidra med mitt engagemang till servern utveckling men även spelarna. Jag är väldigt nogrann i det jag gör och jag känner att jag skulle passat som staff här på Unive. Men även också hjälpa spelare i Support och aktivt ta reports ingame . Jag är en social, trevlig kille som gillar att prata och träffa nya människor. Jag är väldigt hjälpsam & social, hjälper gärna till när det behövs. Är rak & rättvis och är bra på fatta beslut.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag inte tycker funkar på Unive är att det är mycket lallande folk som vdmar men även också att spelare pittar poliser helt utan anledning. Jag vill få bort alla regelbrytare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det vi i staff teamet kan göra för att lösa problemet som jag nämnde ovan är att specca och observera och öka våran närvaro där sånna situationer kan uppstå.
Här är 3 förslag på vad vi kan göra.

I Specca - Att specca och obeservera områderna / Delar av staden och agera om nått regelbrott skulle uppstå.
I Reports - Att man tar reports och och inkommande hjälpförfrågningar ingame och hjälpa spelaren om det har nå problem som måste lösas.
Support I Att ta support ärenden att hjälpa spelare om det t.ex har blivit vdmad, att man ber om clip på händelsen, sen löser man det därifrån.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man är nogrann och ansvarstagande att man har bra bemötande i support men även i helheten av sin roll. Att man är nogrann i sina beslut man tar och även har bra kommunikation med spelare både i support men också ingame. Att man visar nogrannhet och ansvarhet iomed att man har ansiktet utåt på Unive.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag börjar en maskinförarutbildning 4 maj, men kan fortfarande balansera upp det med mitt privata liv.

Hur länge har du spelat på Unive? 31 mars 2026, men har spelat längre.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har tidigare erfarenheter som staff. Har suttit som staff på andra serverar. Men där har staff teamet inte passat . Då det har varit oseriös. Och jag vill söka hit för det är här jag hör hemma.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nixx.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka