Nekad top1stashㅤ | Permanent Avstängning [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stashㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
74
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401933628/

Ditt Hex-ID: 110000155ee1b3c

Vad är din discord tagg? top1stash#1000 919910143125254144

Vem var det som bannade dig? Först San sen Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image_2023-04-19_140741934 (1) (1) (1).pngimage_2023-03-25_195852997 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig då jag skickade en bild på vad kanalerna hette asså logs kanalerna och jag vet att det var jätte dumt. Det är rent av idiotiskt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror staffsen valde att banna mig då jag skickade en bild på vad kanalerna hette asså logs kanalerna i unive discorden, Sen 1-2 månader efter bannen så satt jag med en vän i samtal och då fick jag en dum ide att skapa ett ALT- Konto och joina unive discorden, sen gick det kanske 1 -2 dagar sen vart jag bannad på det kontot. Sen skapade jag ett nytt konto, och vart bannad. Jag ångrar detta regelbrottet stort och har förstått vilket fel jag har gjort och jag är så ledsen över mig själv för detta regelbrott då jag älskar staffsen samt philip och det underbara communityt på unive Jag skulle också vilja få en sista chans här på Unive philip vill visa en bättre sida av mig. Vet att jag har fåttmånga chanser

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag va dum att skicka en bild där man såg hidden channels, Jag hade en custom version av discord på min telefon som heter (Bluecord) Jag har tagit bort den appen nu och slutat använda sånna appar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte skicka bild på staff kanalerna i unive discorden att tänka en extra gång. Samt att inte använda en sån discord client utan istället använda sig av discords offiiciella version. Och inte skickat bilderna ens

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Det har jag. Att hålla sig till serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka