Inaktuell top1stashㅤ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

top1stashㅤ

Icke Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
74
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? top1stash#8124

Ange ditt födelsedatum 6 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till MA för att jag vill hjälpa och ta in nya medlemmar till servern. Och bygga ett större community här på Unive, Jag kommer vara aktiv och jag har många erfarenheter av använding av forum. Jag vet hur man låser & Besvarar, Arkiverar medlems-trådar. Jag kommer att vara aktiv som Medlems-ansvarig och ta detta jobbet seriöst., Jag ansöker även för att jag tycker att jag skulle passa in som MA för att jag vill göra en god och bra gärning för Unive, Jag vill också gå med i Staff teamet i framtiden. Jag hoppas också att du 320 ger mig en chans att visa vad jag går för. Jag kommer Vara aktiv jag är också ganska aktiv på discord och ingame om dagarna. Jag kan sitta och läsa ansökningar, och vara ingame samtidigt Och ta intervjuer i mellanrummen samt kan jag också ta i flera timmar om det skulle behövas.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni borde välja mig som Medlemskap ansvarig då jag har spelat på unive ett tag och känner att jag vill hjälpa lite extra. Med att läsa ansökningar och ta intervjuer och ta in nya medlemmar på servern. Jag Gillar att prata med folk och jag tycker även om att träffa nya människor och lära känna nya människor. Jag är ganska pratglad av mig. Jag är alltid trevlig och jag visar respekt för andra männsiskor jag vill också se till att jag gör ett bra jobb ifrån mig som medlemskap-ansvarig jag har som sagt bra koll och jag kan ta mycket ansvar när det gäller detta ansvarsområde.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra människor med respekt. "När jag väl kommer ta en intervju så kommer jag att välkommna personen in i kanalen och säga Hej, Välkommen till intervju rum. Är du redo för din intervju?" Jag kommer också att låta personen prata. Jag kommer inte skratta om han säger fel. Om jag märker att hen är nervös så kommer jag att säga "Det är helt naturligt att vara nervös. Det har jag också varit i vissa tillfällen. Du behöverinte vara orolig att jag ska mobba dig eller nått sånt." Sen kommer jag att ge han tid att lugna ner sin nervositet. Sen så om jag väljer att neka personen så kommer jag säga det sen så kommer jag skicka ut i medlemskap-svar sen på forumet. Sen Ta bort hans Intervju roll. Jag kommer alltid att visa respekt och jag kommer att ta dettSkickaa på största Allvar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja göra det mer inntressant att rekommendera att läsa ansökningar ofta på forumet. Och antingen Godkänna eller Neka.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska vara mogen och ha respekt för de staffs och ansvariga som finns på servern och ha en bra karraktärs beskrivning. Och kunna reglerna hyfsat bra. Den ska vara mogen och ha respekt för människoorna på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att Läsa ansökningar och ta in rätt personer som kan reglerna bra som inte kommer att göra regelbrott eller nån skada på Unive. Jag kommer inte vara för hård men jag kommer att lägga några krav på deras ansökan Jag har även ett stort ansvar att se till att dom inte plagiaterar en ansökan jag kommer att använda mig av https://check-plagiarism.com

Hur ser din aktivitetet ut? jag är inne på datorn varje dag kan sitta i discord flertal timmar om det är så. Jag kommer även kunna läsa asökningar från mobilen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
var de inte du som doxxa en grabb i discorden på unive?

-rep förtjänar inte MA, han passar inte som de + han är en ny medlem på servern. Har sett hur han har jobbat på andra servrar och han är sjukt oprofessionell.

-rep Denna grabb ska inte ha något med en seriös server att göra, han har både doxxat folk samt hotat med ddos och skickat runt folks ipn. Tycker att ni ska skicka honom från den här servern så fort som möjligt egentligen.

-rep förtjänar inte MA, han passar inte som de + han är en ny medlem på servern. Har sett hur han har jobbat på andra servrar och han är sjukt oprofessionell.
håller med, grabben har doxxat unive spelare och medlemmar, han blev utesluten från communityt -rep verkligen. Tycker inte han borde vara MA här på Unive.

riktig sopa som inte borde finnas på denna server blacklista han direkt han hota att ddosa mig och att han skulle döda mig irl om jag inte lyssnade på han.

-rep Han hetsar i OOC, passar inte som Medlemskap Ansvarig. Han har även doxxat folk.

-rep, förkänner inte efter han doxade mig samt probelmspelare....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka