Nekad Top Shooter Här | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ayy.wazy

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
105
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 11000013399601b

Vad är din discord tagg? Ayy WaZY#9999

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1005152163548364900/1006190697000476823/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jyazz bannade mig för att jag Power gama, vdm'a och hade inget sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här jag var på trygghansa och skulle parkera bakom killen som jag råka köra ner då körde han fösrt långsamt på min bil med meningen då kör jag långsamt på meningen och sen gjorde han hårdare då närr jag skulle köra iväg jag titta på min mobil samtidigt så jag råka hålla inne typ s shift eller något och då råka jag köra in i han en detta skulle inte ske om jag var lite mer uppmärksam. men jag trodde också när jag råka att han inte ramla ner och lite sånt .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Båda gjorde fel för vi körde lite in i varandra på början men på slutet så råkade jag hålla in s så jag körde ner hans bil i vattnet, sen så skrev jag ''jag råka'' så jag tycker ändå det va lite felaktigt ban för jag skrev ju att jag råka men såklart alla brukar inte kolla ooc chatten och jag är hemskt ledsen att jag råka köra ner han bil+ så såg jag inte att jag körde ner den för jag kollade på mobilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har några bans från 2020 när jag börja typ och fråga en polis hur man blir polis eller råkat vdma någon eller slått folk utan för polis stationen eller dom senaste typ slåss utanför röda garaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka