Nekad Top Guyz Records | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top Guyz Records

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? top_guyz_records

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yasin Ali, När han var liten älskade han bilar av massa olika sorter speciellt sport bilar men han gillade tex low rider också, när han var liten bodde han även på landet med sin mamma pappa och sin bror, redan vid tidig ålder så fick han börja arbeta på hans föräldrars bondgård hans bror fick också det hans bror var 6 år äldre än han men ungefär vid den här tiden var yasin cirka 6 år, på bondgården fick han hjälpa sina föräldrar med att mata djuren alla kossor och får höns och alla andra djur han fick också klippa gräset med en åkgräsklippare det älskade yasin därifrån lärde yasin sig vid Senare tid att köra traktor, när yasin blev ungefär 10-12 år Gammal lärde hans bror honom att köra traktor han visste lite redan sedan innan hur man körde eftersom att han hade kört mycket gräsklippare. men vid senare tid vid ungefär 15 års åldern så flyttade hans Familj till stan där tog han bland annat moped kort och traktor kort så att han kunde köra moppe och EPA med sina vänner, men året senare började han på gymnasiet där gick han fordons inriktningen och lärde sig köra lastbil och meka med motorer av alla slags fordon man kan föreställa sig. Tiden gick han var kvar på gymnasiet allt rullade på han var lycklig alltid glad hans kompisar var han mycket med och tillslut så träffade han på en tjej som han lärde känna väldigt bra yasin tyckte allt gick så bra han blev ihop med den där tjejen dom var jätte kära i varandra. Men tiden gick väldigt fort och studenten närmade sig, Till slut så kom studenten och han tog studenten han var överlycklig, men sedan tog relationen med hans flickvän slut hon träffade någon annan och yasin blev förstås väldigt ledsen, men han började med att söka jobb till falck och fick jobbet då började han bli glad igen han blev även fast anställd efter ett tag sedan jobbade yasin sig upp till personalansvarig det var även där han fick en väldigt rolig kompis som han tyckte om väldigt mycket han hette Ferry och Ferry var ju chef på falck just då när yasin jobbade där, han träffade även en till kompis som hette Emil Olsson dom blev väldigt goda vänner, men tiden gick och yasins chef Ferry slutade som chef och det gjorde även så att yasin också gjorde det, men yasin hittade väldigt snabbt ett annat roligt jobb som Chef på trygghansa men det gick inte så bra för yasin han fick bara ungefär 4-6 anställda och ingen ville jobba där och han fick bara en massa kritik men han gav upp och ville verkligen inte. yasin har flyttat till en ny stad och söker medborgarskap där och väntar nu besked.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker roleplay är extremt kul och tar det väldigt seriös. Jag är ju ute efter långdragna scenarion som båda parterna har det kul. Sen har jag även varit medlem och kriminell på unive innan. Jag vill att jag ska bli medlem då som sagt jag är seriös av mig och ska förösöka mitt bästa för att bidra med en bra rp nivå. Jag vill att folk ska känna igen mig när dom träffar mig ingame som den där han va skön o duktig på rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag jag har förstått tex vdm vehicle death match när man använder sin bil som vapen och rdm random death match är att man dödar någon utan bakom liggande skäl NLR new life rule när du dör och väljer respawn eller blir räddad av sjukvårdare så ska du ej komma ihåg vad som hände med dig för att du skulle dö/bli medvetslös, suntförnuft är lika med att du ska tänka är detta en realistisk händelse som jag är påväg att begå eller är detta det rätta sättet att reagera i en situation (ta rimliga beslut i en situation som passar det beslutet du väljer att ta)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit medlem innan så jag vet hur det fungerar och rpar just nu även fast jag e icke medborgare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta din intervju lycka till

Nekad, ej tagit intervju

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka