Accepterad Top G_ | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Topg0001

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed hammadison 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ahmed hade det jobbigt under sin uppväxt hans familj hade ont om pengar han hade de svårt i skolan också fick inte bra betyg och gick nästan inte ens ut skolan men klara sig precis hans föräldrar fick jobbat hårt för att fixa pengar sen ahmed skaffa sig jobb och hjälpte till hemma med att fixa pengar sen tyckte ahmed de var tråkigt på jobbet så han sa upp sig från jobbet och börja hänga med fel folk och började komma in i den kriminella verksamheten där han tjöna ihop pengar så ahmeds framtidsplaner är att försöka ta sig ut ur den kriminella verksamheten och försöka skaffa sig ett vanligt jobb igen för att bli laglig eftersom de kriminella livet blev för jobbigt och läskigt för ahmed.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå till servern med många roliga scenarion och massa unika scenarion jag kommer även visa respekt till alla spelare och även alla staffs och om jag ser någon spelare göra något som man inte får så kommer jag att reporta de till staffsen så att dessa spelare som skapar problem försvinner från servern. Jag kommer även vara väldigt aktiv på servern. Jag kommer även bidra med social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att man inte ska spela för att vinna alla scenarion utan man ska spela för att ha roligt och att man ska tänka på att man kan förlora ibland och vinna ibland och inte alltid vinna och att båda parterna ska ha roligt i scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? de var en gång där jag sköt mot en grabb där jag sen tog hans bil och körde iväg och man får inte ta andras bilar efter en skottlossning utan man ska köra sina egna bilar så jag har lärt mig efter denna ban att jag aldrig mer ska ta andras bilar utan bara köra mina egna bilar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm powergaming fearrp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Din ansökan granskas, vänligen ha tålamod.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka