Accepterad Top G_ | Ban Överklagan [Vanix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G_

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/amfoika/

Ditt Hex-ID: 11000013ceafd17

Vad är din discord tagg? topg0001

Vem var det som bannade dig? vanix

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-22 191640.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu till huset för att jag sen skulle quita för jag skulle ner och äta men råka ta spawnmenu istället för att quita direkt men nästa gång ska jag lämna direkt istället för att ta spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle köpa skott vi tog en båt ut till ön vår bil stod där uppe hela tiden men sen efter vi hade köpt så åkte vi tillbaka och när vi skulle se ifall bilen var där så var den inte där utan någon hade dv den för vi var på ön i kanske 4 min och en bil försvinner inte så snabbt så någon har dv den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var ju felaktig men jag skulle egentligen lämna för jag skulle äta men jag tog spawnmenu och de var fel de kommer aldrig hända igen man ska inte ta spawnmenu för att abusa de jag kommer i fortsättningen att inte ta spawnmenu och istället rpa mig fram

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan utan bara av anticheat men vet inte om de räknas eftersom de var bugg för jag slog på en bensin mack så de börja brinna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka att rpa mig fram istället och ta mig hem genom att rpa istället för att ta spawnmenu eller bara lämnat direkt utan att ta spawnmenu innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska ta spawnmenu längre utan rpa mig fram genom allt även ifall jag inte har bil utan jag ska försöka ta mig hem eller ta mig till en plats genom att springa eller lösa de utan att använda spawnmenu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka