Accepterad Top G Törn | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

Top G Törn

Gäst
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/hhdv-jtnc/ktqwqjmv

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Törn

Vad är ditt discord namn? Törn#5518

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Hans Olof, jag är 20 år gammal. Jag är en orädd person och en ganska rolig person att vara med. Jag kan bli väldigt arg om något händer min bror och kommer att ta hand om det. Är uppvuxen på ett ganska dåligt sätt med min bror Lars Olof och gått mot den kriminella vägen och tagit droger. Vi växte upp i en dålig stad och tänkte flytta till en ny. Vi hade inte så bra relationer där hemma, men nu har det blivit bättre med tiden. Jag har jobbat på Coop innan och vill gärna testa på något nytt som bilmekaniker eller liknande och komma rätt i banan igen. Jag gillar att vara ute med min bror och polare och köra runder lite.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att vara väldigt seriös när jag spelar och kommer vara aktiv ofta. Jag kan bidra till roliga scenario för jag har gjort det på en annan server och kan mycket om det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att vara väldigt seriös för annars blir det inte kul. Då blir det roligare för alla som spelar. Jag har en väldigt bra RP nivå och RPar seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att scenario ska bli kul så måste du acceptera att du går i förlust till exempel i ett bankrån där du är gisslan där går du inte i någon vinst utan rak förlust. Där hjälper du bankrånarna att få ett bra scenario.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar föreslog att jag skulle börja spela för dem tycker det är en jättebra server och tycker det är jättekul att spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka