Nekad Top g lil17 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gronsaker

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014132111/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ed0b98f

Vad är din discord tagg? Top g lil#7587

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-26 132729.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Ludde valde banna mig för att han trodde att jag lämna discord callet vilket jag kan förstå att han trodde men det var faktis inte så utan jag kom support väntrum efter det. Sen blev jag bara arg när dem kidnappar mig vid mitt hus och skriver me kollar hemlig ficka bla typ. Men efter jag fick mina åtgärder så fattade jag att jag inte är oskylldig och kunde bidragit med lite bättre rp men jag brukar inte ha en så dålig nivå men jag var redan ganska arg och orkar typ inte men tycker inte det var ett roligt sceanrio för båda parnerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var hemma hade nyss fixat nytt specialinköp men då kommer dem utanför och riktar vid min grind och ber mig hoppa in jag gör det så det inte blir fear rp men jag tycker det är lite dåligt att ta en vid ett hus. Men då kör dem upp till bilstölden och säger ge mig vapnet så sa jag jag har inget men då rpar dem på 6 som är sjukt låg rp nivå tyckte andra staff som jag prata med sen ger jag den sen skjuter dem mig vilket var ett riktigt tråkigt sceanario. sen hoppar jag support då säger indiatechsupport att det är låg rp nivå att rpa på 6 sen kommer ludde och man hör vilken sida han e på från allra första början. Sen krashar min discord och jag sätter mig i väntrum när den är uppe igen men ludde drar redan roller innan jag hinner sätta mig i väntrum.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte inte det var felaktig eller rätt för jag har pratat med andra staffs om bannen dem tycker den är jätteöverdriven och tycker att det kanske skulle vara en krim varning eller indragen men dem fatta inte värför jag fick alla roller indragna+p ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lall vid polis stopp och jag har lärt mig att bara vissa körkort och ha en bra attityd mot polisen sen kan jag köra vidare med en bra rp nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat låta dem vara som det vara och inte sjunka på deras kassa rp nivå enligt mig men ludde verkar känna han och då är det klart att det är jag som får åtgärder för så är det men varenda spelare vissa staffs hatar vissa spelare på servern och jag han inte säga mitt innan ludde börjar få luft och ska vi kalla in han ska vi? och sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka