- Förbjuden
- #1
gronsaker nya
Icke Medlem
- Meddelanden
- 46
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tim
Vad är ditt discord namn? Top g lil#7584
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Ezel hamod han är 33 år gammal och kommer från kurdistan. Han intresse är att vara med sina pollare köra feta bilar och spela golf. Ezel har haft ett ganska tufft liv gemfört med alla andra han har gått igen mycket sparkar och slag från sina vänner i skolan när han kom till sverige. Ezel blev senare mer och mer indragen i kriminalitet bland äldre. Han kör nu runt feta sport bilar bland äldre än han själv och håller på med droger ezel har inga riktiga vänner utan mer kriminella kontakter han slåss eller skadar någon i onödan och skiter i pengar. Hans pappa var kriminell när han var liten så han blev också extra indragen i droger och cigareter. Ezel har adhd och kan få enkla utbrott på vem som helts men det händer inte ofta och när det händer i hans omgivning vet dem oftas om det och ger han hans tabletter. Ezel har som sagt alltid älskat bilar och kommer altid göra så han brukar hänga på piren och bilträfar för att kolla och köpa bilar. Hans favoritt bil är en Bmv m2 som hans farbror hade innan han tyvärr omgick i en kraftig bil krash.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med massa glädje och bra scenarion med minna pollare . Jag kommer göra så fler blir mer insatta i rp och kommer hämta sinna polare hit. Jag kommer rpa så verkligt som möjligt så fler tar lärdom från mig och andra sociala spelare på serven. Jag har stor kunskap om Rp för jag har varit på denna server för länge sedan och bara inte kunnat släppa rp från mig eftersom det var så sjukt kul här på Unive.se. Jag kommer skratta sönder fast jag förlorar ett bankrån och polisen tar allt jag äger och har efterom jag tycker det bara är kul att vara med i ett scenario.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ifall jag har gjort ett rån och har en grym bil och är duktig på köra behöver jag inte bränna i 400 från dem utan kan sakta ner köra lite vingligt så det blir kul för båda partnerna så jag inte bara kör iväg med pengar för det är inte roligt för någon av oss. Länge sedan när jag var på den här servern krocka jag lätt med vilje för jag ville ha ett socialt scenario med polisen.
Hur hittade du Unive? Jag har spelat på severn för länge sedan och har tittat på många gammla streamers sen har mina kära vänner berättat för mig tusen gånger så jag gav det ett försök och blev kär direkt.
Vad är ditt discord namn? Top g lil#7584
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970
Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Ezel hamod han är 33 år gammal och kommer från kurdistan. Han intresse är att vara med sina pollare köra feta bilar och spela golf. Ezel har haft ett ganska tufft liv gemfört med alla andra han har gått igen mycket sparkar och slag från sina vänner i skolan när han kom till sverige. Ezel blev senare mer och mer indragen i kriminalitet bland äldre. Han kör nu runt feta sport bilar bland äldre än han själv och håller på med droger ezel har inga riktiga vänner utan mer kriminella kontakter han slåss eller skadar någon i onödan och skiter i pengar. Hans pappa var kriminell när han var liten så han blev också extra indragen i droger och cigareter. Ezel har adhd och kan få enkla utbrott på vem som helts men det händer inte ofta och när det händer i hans omgivning vet dem oftas om det och ger han hans tabletter. Ezel har som sagt alltid älskat bilar och kommer altid göra så han brukar hänga på piren och bilträfar för att kolla och köpa bilar. Hans favoritt bil är en Bmv m2 som hans farbror hade innan han tyvärr omgick i en kraftig bil krash.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med massa glädje och bra scenarion med minna pollare . Jag kommer göra så fler blir mer insatta i rp och kommer hämta sinna polare hit. Jag kommer rpa så verkligt som möjligt så fler tar lärdom från mig och andra sociala spelare på serven. Jag har stor kunskap om Rp för jag har varit på denna server för länge sedan och bara inte kunnat släppa rp från mig eftersom det var så sjukt kul här på Unive.se. Jag kommer skratta sönder fast jag förlorar ett bankrån och polisen tar allt jag äger och har efterom jag tycker det bara är kul att vara med i ett scenario.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ifall jag har gjort ett rån och har en grym bil och är duktig på köra behöver jag inte bränna i 400 från dem utan kan sakta ner köra lite vingligt så det blir kul för båda partnerna så jag inte bara kör iväg med pengar för det är inte roligt för någon av oss. Länge sedan när jag var på den här servern krocka jag lätt med vilje för jag ville ha ett socialt scenario med polisen.
Hur hittade du Unive? Jag har spelat på severn för länge sedan och har tittat på många gammla streamers sen har mina kära vänner berättat för mig tusen gånger så jag gav det ett försök och blev kär direkt.