Inaktuell Top G Crixil | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Top G Crixil

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
-2
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? Top G Crixil#7586

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har spelat på servern nu ett tag och jag vill testa utveckla mig i servern och testa nya grejer, jag vill testa att vara en del av unive mer än medlem och vill testa ta ansvar över servern. jag känner att medlemskaps ansvarig är en väldigt bra start innan man går med i staff teamet, tex som helper.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? varför just mig, jo jag kommer vara mycket aktiv och kommer hjälpa till väldigt mycket när som helst så mycket jag kan. jag kommer behandla alla med hygglighet och kommer bemöta dom på ett trevligt sätt. jag kommer ta det här jobbet på allvar och inte tramsa bort de. jag kommer jobba i forumet och i dc och hjälpa folk bli medlem i servern för det mesta men och hjälpa till helpers ig också och hålla reda på servern också.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta andra med hygglighet och hålla en lugn och god ton när man pratar och skriva på ett hyggligt sätt. behandla andra som dom själv vill bli behandlad, kortfattat. alltid vara glad mot alla så unive roleplay får ett gott rykte om sig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle ge dom lite tips hur man kan göra och vad man kan göra, man ska kunna bete sig och vara reskpektfull till allt och alla. Det är viktig att kunna bete sig eftersom medlem är den viktigaste rollen och mest krävande rollen om man ska kunna göra något på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Respekt mot alla i servern
kunna alla regler för servern och dc
minimal rp nivå (förbättras efter tid)

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha mycket ansvar för att skapa ett bra rykte om unive, eftersom jag tar emot dom som vill utvecklas i unives community så är det viktig att man gör det man ska och itne tramsa till det. man har ansvar för serverns rykte och man får också perms ig, så man har också anvar för att använd dom rätt, inte abusa på något sätt. jag har anvar för att vara en förebild till dom nya på servern, jag har anvsar på medlemskaps intervjuerna och meldskpa ansökningar på forumet.

Hur ser din aktivitetet ut? dc och forum hela dagen varje dag, ig mån-tor 16:00-21:00 helg dagar fre-lör 10:00 03:00, lov 10:00 - 03-00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka