Top CJ
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220196933/
Ditt Hex-ID: 11000014b190645
Vad är din discord tagg? Lil CJ#9999
Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport#3506
Hur lång tid var din ban? 1 dag.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Du har blivit temporärt avstängd från Unive för: Bug Abuse ~IndianTech Den här avstängningen går ut om: 1 dagar
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emote abuse
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag va inne i fängelsätt så såg jag att dörren va öppen men jag kunde inte komma ut så jag slog typ dörren så jag kom ut, sen så skriver 1 grabb i ooc emote abusa er ut och rp'a på att dörren var öppen igenom att sitta ner men det gjorde inte jag.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså för mig så var dörren öppen så jag trodde att jag fick slå mig ut för mer än hälften av dörren va öppet men det dem andra skrev va fel för dem skrev emote abusa er ut och rp'a på att dörren va öppen men det gjorde jag inte. Jag ber om ursäkt det kommer ej att ske igen kan jag lova
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla men har fått en för auto klicker som va felaktigt och emote abuse som också va felaktig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha skrivit emote abusa ej.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014b190645
Vad är din discord tagg? Lil CJ#9999
Vem var det som bannade dig? IndianTechSupport#3506
Hur lång tid var din ban? 1 dag.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emote abuse
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag va inne i fängelsätt så såg jag att dörren va öppen men jag kunde inte komma ut så jag slog typ dörren så jag kom ut, sen så skriver 1 grabb i ooc emote abusa er ut och rp'a på att dörren var öppen igenom att sitta ner men det gjorde inte jag.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså för mig så var dörren öppen så jag trodde att jag fick slå mig ut för mer än hälften av dörren va öppet men det dem andra skrev va fel för dem skrev emote abusa er ut och rp'a på att dörren va öppen men det gjorde jag inte. Jag ber om ursäkt det kommer ej att ske igen kan jag lova
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla men har fått en för auto klicker som va felaktigt och emote abuse som också va felaktig.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha skrivit emote abusa ej.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Senast ändrad: