Accepterad Top CJ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Top CJ

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199220196933/

Ditt Hex-ID: 11000014b190645

Vad är din discord tagg? Lil CJ#5410

Vem var det som bannade dig? emnez#7230

Hur lång tid var din ban? 1 dag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ....png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde orealistiskt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. poliser stormade lsa då så stack alla samt jag och min kompis. När jag och min kompis satt i min bil så körde jag iväg som alla andra men 1min senare när ingen är där typ så blir jag bannad i 1 dag. Och jag fattar jag körde lite dåligt men inte orealistiskt, men alla tänker olika.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker den va felaktig då poliserna stormade och jag körde iväg långsamt från platsen. Ja jag fattar att man inte ska köra ner till olika ställen men fattade dock hur det va orealistiskt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla men ni kan kolla på mina gammla ban överklagans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja och nej. Jag borde inte ha kört så orealistiskt men irl så skulle man inte ha tänkt på det och nej asså om polisen stormar så sticker jag ju. Asså irl så skulle man säkert ha gjort det som jag skrev innan. Men alla tänker olika.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Tycker inte att jag gjorde fel då polisen stormade och jag körde ändå långsamt men såklart alla tycker olika, men om jag körde orealistiskt så ber jag om ursäkt.

Senast ändrad:
Tillbaka