Användarnamn: toooood
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/3467823987/home
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: do u know the way
Vad är din discord tagg? Tod#8782
Vem var det som bannade dig? vet inte det var så länge sen
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat log
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag combatloggade, och jag ångrar verkligen det och kommer aldrig göra om det.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började såhär: det var 2 poliser som metagamade och då blev jag fett sur så jag tryckte f8 quit för jag blev sur och jag ångrar det och kommer aldrig mer göra om det förlåt!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte gjort om samma misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte combat loga
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/3467823987/home
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: do u know the way
Vad är din discord tagg? Tod#8782
Vem var det som bannade dig? vet inte det var så länge sen
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat log
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag combatloggade, och jag ångrar verkligen det och kommer aldrig göra om det.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började såhär: det var 2 poliser som metagamade och då blev jag fett sur så jag tryckte f8 quit för jag blev sur och jag ångrar det och kommer aldrig mer göra om det förlåt!
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte gjort om samma misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte combat loga
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja