Nekad toomaad | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toomaad

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198159430926/

Vad är ditt namn i verkligheten? Thomas Larsson

Vad är ditt discord namn? Hejsan#5069

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 1999

Berätta om din karaktär. Jag har inte riktigt kommit på helt hur jag vill att min karaktär ska vara men jag ska försöka att efterstäva ett vanligt svensson liv så att säga, han är iallafall social, glad, trevlig, bemöter folk på ett bra sätt och han är alltid intresserad av att lära känna nya människor. Han är 24 år gammal och kommer från Sundsvall, när han va liten så va han väldigt intresserad utav maskiner och liknande saker, han hade en väldigt bra eller vanlig uppväxt kan man säga och hade inga problem i skolan. Han är väldigt intresserad utav att starta eget företag som tex ett lastbilsföretag eller nå liknande i den stilen

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag skulle vilja bli whitelistad för att jag känner själv att jag kan lyfta upp min och andras RP och jag kommer nästan alltid på nya saker som oftast brukar bli stora saker och lite längre saker som man kan jobba på inom RP:n så att säga

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? Jag gick in och sökte på Swe och denna kom längst upp och jag såg att den va väldigt aktiv så den fånade mitt intresse snabbt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lära känna så många som möjligt och utveckla min egen RP till det bättre och att få så många och bra stunder som möjligt inom RP och bara ha det allmänt trevligt på denna server då jag saknar att spela med roligt folk

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka