Nekad toofast | Medlem ansökning [Gonzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toofast

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jesse

Vad är ditt discord namn? jesse2571

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: theo nilsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, tänker smart, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Theo nilsson växte upp under tuffa omständigheter. Där bråk hemma och ständigt oro gjorde att han tidigt lärde sig klara sig själv trots att mycket kändes mörkt då, gav det honom också en vilja att kämpa vidare och bygga ett bättre liv. Nu vid 25års åldern mår Theo bättre än någonsin. Han har hittat stabilitet fått kontrll över sitt liv och vågar släppa taget om det som tynge honom. Det som alltid hållit honom uppe är hans passion för gamla bilar, något som både ger honom lung och glädje. idag är han starkare, tryggare och på väg mot något riktigt bra .

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och seriöst rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska spela för att ha roligt och försöka ge alla en chans att vinna inte bara jag

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag blev anstängt i en timme för något jag inte gjorde

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm power gaming fear rp vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kommer på nu

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka