Nekad Tonyy | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tonyy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=78437698&token=btLIU1y7

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik karlsson

Vad är ditt discord namn? Erikk01 #1487

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2022

Berätta om din karaktär. Hej
mitt namn är Tony olsson. jag är en grabb på 25 år med kriminellt förflutet.
jag kom in i den kriminella värden redan som tonåring i 13-14 årsåldern på grund av att jag hängde med fel folk.
Det började med att jag gjorde lite små saker som som att snatta och busplinga med mera. ganska kort efter det började jag sälja cannbis och det gick snabbt bra, mycket pengar för en 15 åring och feta smycken gjorde så jag fick hög status i skolan och blev till den coola killen. Eftersom jag tjänade pengar på att sälja droger och göra mera kriminella saker så hoppade jag av skolan vilket ledde till mycket problem.
Morsan och farsan beslutade tillsammns med soc att sätta mig på behandlingshem vilket inte funkade alls.
jag rymmde där ifrån och började mer och mer umgås med dom äldre.
Jag fick driva in mer och mer skulder åt dom äldre vilket ledde till att jag satt på kumla anstalten klass 1 på grund av Grov misshandel och olaga hot.
Därefter har det blivit följade dommar

-Rån
-Våld mot tjänsteman
-Ringa narkotikabrott
-Våldsamt upplopp.

Nu är jag färdig med det kriminella och vill leva ett lagligt liv med ett vanligt svensson jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en seriös spelare och gillar när det är en seriös RP. Jag bryter inte mot heller mot några lagar som servern har.
Jag har mycket erfarenhet av roleplay då jag har över 1000+ på Arma3 RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att se till att alla får ett gott skratt när dom snackar med (Tony). Jag är även väldigt hjälpsam mot andra och kan förklara hur saker och ting funkar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man ska va så seriös med RP som möjligt både för att det blir roligare och bättre RP men också eftersom om man själv går in 100 för RP så blir det lättare för den andra med

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom min IRL Kompis som rekomenderade Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka