Accepterad tonymontaz | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tonymontaz

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198789562796/

Ditt Hex-ID: steam:1100001316e11ac

Vad är din discord tagg? @tonymontaz

Vem var det som bannade dig? William07.

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev något kriminellt i twitter jag skrev 55 block vice boss gå hem jag visste inte att man kan bli bannad för de asså ja jag har läst reglerna o så men jag visste inte att man kunde bli bannad för nåt sånt jag har lärt mig att man inte får göra de och kommer komma ihåg detta så jag inte gör samma fel i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt på min elcykel sen så stog jag vid motorvägen utan för mitt gänghus de va en kille som ville gå med i gänget så jag skrev 55 block vice boss gå hem jag visste inte att man kan bli bannad för de men jag har lärt mig detta nu och ska komma ihåg de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag ska vara helt ärlig nu Nej detta va inte en felaktig ban de va mitt fel upp till 100% men jag visste inte att man fick skriva något sånt i twitter då de inte finns encro.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad förut en gång anticheat en gång felaktig och denna gång va för jag skrev nåt i i twitter jag har inte blivit bannad så många gånger då jag ligger fotfarande på grönt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag kunde inte skriva något kriminellt i twitter kanske så hade jag kunna skriva i meddelande och säga kom gänghuset eller ringt honom igenom mobil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har en fråga varför står de på forumet att jag är icke medlem, då jag är medlem + krim + veriferad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka