Nekad Tonymontana | Medlem ansökning (Zatra)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tonymontana

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Abbzorr

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Tony Montana 33år är ny i staden med en backgrund av problem. Han har styrt maffia samt sålt vapen i sitt tidigare liv, nu är han trött på snabba bilar och fester varje dag, han hoppas på att kunna hitta lagliga pengar och ta sig upp på rätt sätt.
Om man lyckas eller inte är upp till bevis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har varit whitelist 2020 på multistaden och spelade här väldigt mycket!

Jag började med roleplay på Gmod runt 13 års åldern, sen gick jag över till Arma 3 roleplay och senaste åren har det varit Fivem!
(Enda anledningen till att jag inte kört här på några år är för att jag inte haft en dator)

Jag är seriös när jag rollspelar och har alltid tyckt att bra roleplay är det bästa som finns inom spelväg!

Jag kommer att bidra med en skön karaktär som förhoppningsvis kan stiga i dom sociala rankerna fort och ge folk många härliga rp scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inom Rp så handlar inte allt om att vinna, det handlar om rp, och om du enligt rollspelet borde förlora, så måste du spela med och förlora i det läget då det kommer skapa det bästa scenariot för alla!

Hur hittade du Unive? I fiveM

Senast ändrad:
Nekad utveckla karaktärs beskrivning du kan söka igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka