Accepterad TonyG41 | Ban Överklagan [Geth]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TonyG41

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199296789945/

Ditt Hex-ID: steam:11000014fa9bdb9

Vad är din discord tagg? TonyG41#8026

Vem var det som bannade dig? Geth

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bannad geth.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Måste varit en missuppfattning och inte sett hela scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade loggat ut sen ville jag komma in igen då var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som skedde i detta scenariot var att jag var påväg in till Marja-Lisa och så när jag tänkte stiga in så åkte jag på en smäll från ingenstans vilket ledde till ett slagsmål. vilket jag inte kunde undvika i detta fall då det inte verkade som att han hade tänkt sluta slå mig, så i detta scenario var det i princip antingen jag eller han som skulle bli nerslagen så var ju självklart tvungen att använda självförsvar. som sagt det var inte jag som påbörjade detta utan han smällde mig från ingenstans utan anledning. misstänker även att personen endast klippt ut delarna i videon som han vill att ni ska se o inte hela scenariot. har även en vän som såg allt detta och kan vittna. så det är ju helt enkelt han som ska bannas för rdm och inte jag. hoppas ni tar detta på fullaste allvar och ser det från mitt perspektiv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mild RDM, Grov RDM, Mild Lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunde inte gjort mycket annorlunda i det scenariot då det var han som slog mig utan anledning och kunde inte sprungit iväg för att han hade bara fortsatt fram tills att jag var död.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja i nästa fall ska jag låta honom slå ner mig till döds och sen rapportera efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka