Inaktuell TonyG41 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TonyG41

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Hassan

Ditt discordnamn: TonyG41#8026

Ange ditt födelsedatum 16 September 2002

Varför ska just du bli staff? Jag känner att nu vill jag verkligen testa och försöka göra mitt bästa med att få en chans som staff, pågrund utav jag är mycket aktiv som person där jag är kapabel med att få bort fullt med dåliga spelare på servern. Jag kan reglerna bra och har full förståelse för Rp miljön som är viktigt som staff. Blir jag staff så är det ett hårt arbete med massor utav utmaningar där man lär sig saker och ger sig på nya äventyr som gör att man utvecklas och utvecklar spelare. Det viktigaste enligt min synpunkt är att man skall alltid förstå spelarens perspektiv samt att man kan sätta sig i deras situation och se det från olika vinklar. Lätt att prata med och har en professionell inriktning

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar - 15:00 - 02:00
Helger - 16:00 - 05:00
vissa dagar kan bli mer !

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 3-4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej är bara för tillfället SV

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan jobba i alla områden, där jag kan utvecklas och göra ett underbart arbete för både Unive, staff och RP miljön

Kul att du ansökte ! Jag säger så att grabben här är positivt inriktad försöker göra det bästa utav allt.
Hade passat jätte bra som det och har lätt att utvecklas inom alla områden. Både i RP miljön har han varit duktig och förstått sig på regler samt ha haft rolig RP & följt reglerna.
JALLA DÅ STORT +++ REEEP !!

Ansökan är fenomenal utöver det så är han ju en väldigt duktig servervakt vilket jag upplevt, han abusar verkligen inte sina roller vilket många Andra servervakter gör. Han är rättvis utav sig och förtjänar verkligen en plats som staff för att kunna nå då sin full potentiall inom Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka