Nekad Tony Gaboro | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronenn

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199369883537

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Kaya

Vad är ditt discord namn? Stefanos Ibrahim#0815

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär har vart med om tuffa tider och hans bröder har alltid haft hans rygg. När han var ung så lämna hans pappa för någon annan kvinna. Tony fick inte göra nått emot honom för att Tony skulle bli arresterad om han gjorde det. Han var 14 när hans pappa lämna honom och nu är han 21 år gammal. När hans pappa lämnade honom så var hans känslor överallt. Han var arg och ledsen för att hans pappa hade slagit honom då och då, men han var ändå ganska glad. Tony var ganska intresserad på brännboll och han brukade köra med sin pappa. Nu så är Tony väldigt intresserad på bilar. Förhoppningsvis så kommer Tonyhitta jobb nån dag. Tonys dröm jobb är att jobba i en firman eller i mekonomen för att han älskar att jobba med bilar. Tony är också väldigt intresserad på att hitta nya vänner för att han vill umgås med mer folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag vill varar där för folk om dem t.ex behöver en mekonom så är jag där för att hjälpa för att det är inte alltid t.ex en meko är online på Unive så det är bra att ha några meko online. Om jag blir medlem så blir det lättare att hitta jobb för att då kan du söka överallt och kanske få ett jobb och om jag får ett jobb så kan jag hjälpa till mer folk som behöver t.ex en meko. Jag vill också bli en medlem för att kunna sprida glädje medans jag jobbar och kunna hitta mer vänner genom mitt jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt seriöst rp server. När jag alltid joinar och hör den där musiken så vet jag direkt att jag kommer ha det roligt i servern. Staffs gör servern skönare för att dem bannar alla lallarna och gör servern bättre. Alla i servern har spridit glädje och jag blir glad genom att spela på Unive för att det känns som att jag har hittat den rätta servern för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska börja jobba i mekonomen eller falck med målk att hjälpa så många människor som möjligt. Väldigt ofta när jaggär inne i servern så är det flöera bilar överallt som är förstörda. Mitt mål om jag jobbar i falck eller mekonomen är att bidra till serverns rp genom att hjälpa folk med att fixa bilar. Alla olika personer har sina egna sätt att bidra med till servens rp, Jag kommer att bidra till servens rp genom att hj'älpa människor med att fixa folks bilar, sedan finns det olika människor med olika jobb som har sina egna sätt att jobba och bidra till en bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte om att alltid vinna i ett scenario, man behöver inte alkltid vinna för att ha kul, det handlar om att få en bra upplevelse och ha kul. Det innebär att man inte behöver vinna i varje scennario, det handlar om att ha kul och rpa.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom servern listan och såg Unive. Jag tänkte joina den och det gjorde jag. Jag såg att alla var väldigt seriösa och tänkte köra den varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka