Accepterad Tony Gaboro | Chef-jobb ansökan | Vianor | S1monx

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronenn

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor Chef

Vad heter du IRL? Marcus Abraham

Vad heter du på discord? Stefanos Ibrahim#0815

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? 1år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra allt för att steg för steg göra Vianor till en bättre samt tryggare plats. Jag kommer jobba för att få Vianor igenkänd och försöka göra varje kund som lämnar vianor nöjd trots att det kommer vara en väldigt stor utmaning. Jag kommer anställa människor som är kunniga och tillräckligt kunniga för jobbet och sedan försöka utveckla dem till bättre arbetare så att dem någon gång kan ta över efter mig. Jag kommer helt enkelt försökagöra Vianor till en av de mest välfungerande jobbplatserna och jag kommer förbättra ekonomin, och förebygga allting som kan leda till en konkurs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit biträdande chef i vianor, och jag även varit personal ansvarig. Jag har helt enkelt väldigt mycket erfarenheter när det gäller allt helt enkelt, jag har jobbat snart i en månad, och kan exakt allt som man behöver kunna för att styra vianor, jag vet exakt allt som behövs för att kunna styra vianor, jag har även varit delaktig i det tidigare styrandet av vianor då jag varit väldigt delaktig i styrandet av vianor med en tidigare chefen.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag, 6-8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep väldigt bra rp har vart hans kollega väldigt trevlig mot bemötande kunder mogen och bra beteende vet hur man ska hantera saker och ting inom arbetet och är verkligen den perfekta för chef platsen

100% ni borde ta han som chef jag har känt han ingame i ett jävla bra tag och jag tycker killen är riktigt skön och hoppa att han för chef rollen med, ++++++++ rep

+rep denna chef har varit nog den trevligaste chefen jag haft på länge han är väldigt trevlig tar emot alla som respekterar han och han respekterar sina kunder och kollegor. Han lämnar aldrig ett arbete bakom sig och han har tagit emot alla kunder och jag tror faktiskt han kommer att höja företaget och kommer att tjäna pengar till företaget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka