Accepterad Tony Gaboro | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronenn

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199369883537

Ditt Hex-ID: steam:110000154050f91

Vad är din discord tagg? Stefanos Ibrahim#0815

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade OOC.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt uppe i ett secnario då jag råkade prata om mik, jag insåg direkt att det som jag sade var fel eftersom jag direkt ångrade mig och insåg att det jag sa var helt fel, efter det höll jag mig bara tyst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivit bannad på grund av sunt förnuft men aldrig så länge, blev tidigare bannad i en timme och sedan kickad på grund av sunt förnuft, har dock lärt mig min läxa vilket jag jobbat med.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat göra annorlunda skulle helt enkelt vara att jag inte skulle göra misstaget att snacka ooc (om mik), jag insåg direkt att det jag hade sagt var fel och jag var därefter helt tyst, jag skulle helt enkelt kunna vara tyst, men man lär sig av sina misstag, man brukar säga att allt efter misstag är lärdom, så jag får helt enkelt ta detta som en läxa, men jag inser nu allvaret, och därför ber jag snällt om en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag är en ny spelare i denna server så jag har mycket att lära, men ibland så gör man fel, alla människor gör fel, självklart har jag lärt mig att man blir straffad för att prata ooc, och jag har därefter insett att det är något som jag bör tänka på extra mycket, men i detta fall så kommer jag lägga extra mycket energi på att inte göra sådana misstag igen. Jag ber därför om en andra chans, jag har insett allvaret, och jag har därefter insett att det är något som jag måste tänka på extra mycket tillsvidare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår,

Du kommer få en unban, se till att vara försiktig med vad du säger ig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka