Accepterad Tony Gaboro | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronenn

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Kaya

Ditt discordnamn: Stefanos Ibrahim#0815

Ange ditt födelsedatum 14 November 2000

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på servern eftersom jag tycker att jag kan göra något bra för servern och hjälpa till. Om jag blir rdmad eller någon annan när jag ser det så kan jag hjälpa till då det är inte alltid jag ser en staff. Jag vill också bli staff för att när jag rpar så vill jag att dem som rpar ska rpa på rätt sätt då om dem gör något fel och en staff inte ser så kan jag göra något åt saken och rätta till det. Jag har sett många lallar och jag har inte haft tiden att skicka in en report eller /help för att tills jag har gjort det så har lallaren redan försvunnit så det vill jag förändra. Så det är därför jag vill bli staff så att jag kan förändra på det och ta åtgärder på det. Jag vill också kunna göra rätt så att alla ska ha det roligt och att ingen lallare kommer och förstör olika slags scenarion. Jag vill också kunna ressa folk som verkligen behöver det och dem som har dött av bugg för att jag har sett många dö av det men ingen har hjälpt till. Jag kan även spela på tider som många staffs inte är inne, på natten när det oftast sker regelbrott så kan jag va inne och rpa och se till så att alla rpar ordentligt och följer alla regler och riktlinjer som bör följas. Jag vill bli staff eftersom jag anser att jag är en lämplig staff eftersom rpar väldigt mycket och håller därför också koll mycket på omgivningen runt jag håller koll så regler sköts och allt sånt. Jag vill unives bästa och därför hjälpa till att underlätta för staffs att hålla koll extra noga på ställen där staffs kanske inte alltid är och ifall jag ser att regler bryts tar jag genast åtgärder. Jag är inte den som abusar mina perms för min vinning utan permsen är till för att kunna hjälpa till för att underlätta och INGET annat man ska inte använda de för att lalla eller att förstöra för andra spelare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Min dagliga aktivitet ser desamma ut varje vardag. Jag har precis börjat jobba i Scania. Vilket innebär jobb från 06-14 varje måndag till fredag. På söndagar och lördagar är jag ledig. Det är helt enkelt bara jobb och sedan att ta det lungt tills att jag börjar jobbet, så det blir då mycket spel på datorn (fivem-unive) tills att jag börjar jobbet. Så jag har helt enkelt väldigt mycket fritid nästan varje dag och extra fritid på lördagar och söndagar då jag har hela dagen på mig.
Dessa tider kan jag rpa
Måndag: 15-01
Tisdag:15-01
Onsdag:15-01
Torsdag: 15-01
Fredag:15-03
Lördag: 10-03
Söndag: 10-02

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i Unive i ungefär 4 månader. Men räknar man med alla andra konton som jag spelat med på unive tidigare så blir det nästan 2 år. Jag började spela på multistaden i ungefär ett och ett halvår, sen slutade jag och kom tillbaka lite senare på ett annat konto(detta konto).

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har också väldigt mycket erfarenheter som staff jag har tidigare varit staff i ett år och 3 månader i en annan server utan en varning eller indragning. Jag anser att jag är tillräckligt mogen för jobbet och jag har tidigare erfarenheter som sätter mig snäppet före än andra som inte varit staffs tidigare, jag vet vad som förväntas och jag vet som är rätt och fel och jag är väldigt bra på att skilja mellan rätt och fel och sedan ta åtgärder utifrån mitt perspektiv. Det jag vet är att jag som staff måste lyssna på båda sidorna när det gäller olika ärenden och inte ta för hastiga beslut som jag sedan kommer ångra, därför är det viktigt att jag lyssnar på båda sidorna och sedan gör en bedömning(antingen själv eller med någon annan staff) och sedan ger åtgärder till den som anses gjort fel. Även viktigt att jag har bevis, vilket kan vara clipps eller bildbevis som kan styrka åtgärderna som jag gör, dvs banbevis. Jag anser mig själv vara en bra kommunicerbar person vilket är viktig att ha som egenskaper när man jobbar som staff, jag är samarbetsvillig och ser mig själv som en människa som är stresstålig med mycket förståelse i mitt tänkande.
Det finns många anledningar till varför jag borde ta mig an en HR-roll här. Nu sitter jag inte här och spyr ut meningslösa dumheter, jag tittar bara på det hela som jag ser det. Jag blir anställd för att jag vill arbeta både på och utanför servern. Min verkliga och sanna anledning till att jag nu har bestämt mig för att söka som assistent eller personal här på unive är för att jag älskar den här servern så mycket. Alla mina roliga minnen och goda skratt är från Unive och det är därför det är servern jag dragit till. Dels på grund av engagemanget hos alla i förvaltningen, spelarna, men även samhället. Detta gjorde mig mycket lojal och dedikerad till sammanslagningen, särskilt i början. Att gå vidare och släppa hur det hela började för mig är förmodligen. När jag först gick med i föreningen drömde jag om hur det skulle vara att vara anställd på det här universitetet. När jag började här inbillade jag mig att det aldrig ens skulle vara möjligt, jag var nervös när jag gick med. Min enda erfarenhet innan universum var noll. Så ni kan föreställa er att för mig, aldrig ens medlem av en server, tyckte jag att det verkade ganska coolt att gå igenom en muntlig intervju för att behålla medlemskapet. Innan jag spelade unive spelade jag mest Minecraft med mina klasskamrater och skrattade vanligtvis med mina vänner. Efter att ha registrerat mig började jag genast skapa min karaktär, in i detaljerna ville jag göra en unik och underbar karaktär som skulle bära ett bra budskap. När jag spelade rollen i ungefär en vecka kände jag verkligen hur roligt det skulle vara att få möjligheten och möjligheten att faktiskt vara anställd här på universitetet, så det börjar med att jag nervöst sätter på datorn och börjar skriva. liten applikation. . När jag sökte var jag inte riktigt säker på vilka områden jag ville jobba inom, men jag var i princip redo för vad som helst. Efter bara 2 dagar blev jag taggad i medlemssektionen i ett allmänt rollspel att jag faktiskt gick på en muntlig intervju. Jag kan berätta allt det här, när jag fick taggen hade jag en känsla som jag aldrig har upplevt förut. Det kändes faktiskt nästan overkligt att sitta i väntrummet den kvällen för att göra en muntlig intervju med Philip. Jag sitter i väntrummet otroligt nervös när en av dem dras in i intervjurummet. Senast jag gick på en anställningsintervju var faktiskt under multistaden, detta var alltså ganska länge sedan. Jag dras in i intervjurummet och känner mig direkt tillfreds, Philip var väldigt trevlig och allmänt trevlig att prata med. Jag minns också att en före detta modd satt i samtalet och intervjuade mig, men jag kan inte komma ihåg vem det var. Senare på kvällen ser jag folk godkända efter intervjun, jag börjar tappa hoppet, men jag sitter vid min telefon, väldigt nervös över resultatet. När jag är taggad kan jag verkligen inte tro mina ögon, min käke tappar bokstavligen. Att Philip faktiskt tyckte att jag hade värdigheten att vara en hjälpare kändes väldigt sjukt, jag blev väldigt berörd över att Philip litade på mig. Jag vaknar tidigt nästa dag och börjar HR precis innan skolan.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej kan jobba inom alla ovanstående, men rpen är något som jag finner mer intressant då jag har väldigt mycket erfarenheter av rpande.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka