Inaktuell Tony Bracke | Whitelist ansökning [Öggle Flackar] [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tony Bracke

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ollie76/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Starnefalk#2216

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2002

Berätta om din karaktär. Tja, detta är Tony Bracke. Han är 21 år gammal just nu och pluggar inför att bli polis. Tony växte upp på en bondgård tillsammans med sina föräldrar, och sina 2 syskon. Redan vid 3 års åldern började han leka tjuv och polis med sina två syskon, Jonatan och Lisa. Tony skulle alltid vara polisen, han tyckte att det var en sån häftig grej att få ha på sig polis kläderna och en sån spännande känsla att få fånga tjuvar.

Tonys uppväxt under grund skolan och gymnasiet var tuff. Han skulle alltid vara den som blev mobbad. Men oavsett omständigheterna så kämpade han sig igenom det. Bara några veckor efter att han tagit studenten flyttade han till Unive för att börja om sitt liv på nytt och förverkliga sina drömmar om att bli polis. Men så blev det inte, i staden började han hänga med fel människor. Han började släppa heggen och deala vapen tillsammans med dem andra gäng medlemmarna. Till sist gick han själv med i gänget och detta är bara början för Tony.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag skulle bli whitelistad för beror inte bara på mitt sätt att roleplaya utan att ta in erfarenhet av mitt verkliga liv till att roleplaya. Det jag menar är att jag försöker göra både min och alla andras upplevnad så verklig och rolig som möjligt, utifrån verkliga livet i sverige. Jag följer regler och har mycket tid att tillbringa på servern. Jag kommer att göra allt för serverns och alla individer på servern och min blev indragen så skulle vilja ha det som förut.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill som innan kunna föbli kriminellt "lagligt" och återgå till mitt gäng och fortsätta rpa på ett bra och roligt sätt för alla inte bara mig eller gänget utan jag vill fortsätta kunna skapa scenarion för hela serverns befolkning att kunna delta i och kunna ha en rolig tid här på unive.

Hur hittade du Unive? Genom ett flertal kompisar som lirat här. Har själv lirat i lite över 4-5 veckor nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att försöka få det så bra och roligt för alla. Inte bara för min egenskull utan för alla. Jag försöker att relatera så mycket från verkligheten som möjligt och att följa alla regler som finns på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen därför jag vill kunna åter gå till det vanliga. Spenderar minst 4 timmar om dagen i unive staden och har inget annat att lira direkt som jag diggar såhär mycket för tillfället.

Senast ändrad:
Stänger av inaktivitet då tråden inte rörts sedan Torsdags

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka