Accepterad Tonkan | Whitelist ansökning [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tonkan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198802937241/

Vad är ditt namn i verkligheten? Toni Pulkkinen

Vad är ditt discord namn? Toni#3380

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Postit Peppin och är en person som är väldigt driven och seriös inom respekt och arbetsförmåga då han jobbat sen han var liten för att försörja sina föräldrar som va sjuka men nu dött. Postit jobbar just nu för postnord och checkar in varje dag för att kunna överleva och försörja sina intressen inom motorer och bilar.
Postit har varken fru eller barn han bor i sin lägenhet inne i staden ensam och gillar att åka på motorvägar vid solnengånggen och ofta vara vid piren då han letar mest efter vänner och försöker bilda en gemenskap med dessa människor som också är intresserade av bilar och motorer.
Posatit kommer originellt från Nigeria då hans föräldrar gav namnet Postit för hans farfar hette det men dem bodde ej kvar länge i Zimbabwe då dem flytta därifrån ganska fort för de hade problem med jobb som gjorde de svårt att ha ett tak över huvudet eller en plats att sova på då blev postit driven till att jobba som ung och det har han fortfarande kvar och tänker använda det i framtiden av staden.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tar rp seriöst och vill helst bli whitelistad då det kan hjälpa mig jobba mer och få bättre framgång inom servern samt att jag spelat Rp i lite över 1 år nu och nys kommit in i detta igen då jag fick en ny dator och att att bli whitelistad då kan öppna upp ny möjligheter för servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är nu min favorit server och den jag kommit längst på hittills i rp mässigt då som jag kan tro kan hjälpa servern att bli en bättre miljö för många fler

Hur hittade du Unive? Jag fick höra av en polare att staffen var seriös och de respekterar spelarna samt att de var en bra miljö för folk som kört rp ett tag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en bra gemnskap och skaffa ny vänner samt att ha kul som inte skadar servern på något sätt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det gör jag ej då de flesta andra servrarna ja kört på ej är så bra

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka