Nekad Tonkan | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tonkan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Toni

Vad heter du på discord? Toni#3320

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 70 på detta kontot

Varför vill du just bli chef på det jobbet? De är en bra arbetsmiljö då jag jobbat där ett tag nu och vill hjälpa folk bli bättre på jobbet samt vara där mer

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jobbat där i några månader nu och tycker det har gått bra

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Postit Peppin och är en person som är väldigt driven och seriös inom respekt och arbetsförmåga då han jobbat sen han var liten för att försörja sina föräldrar som va sjuka men nu dött. Postit jobbar just nu för postnord och checkar in varje dag för att kunna överleva och försörja sina intressen inom motorer och bilar.
Postit har varken fru eller barn han bor i sin lägenhet inne i staden ensam och gillar att åka på motorvägar vid solnedgången och ofta vara vid piren då han letar mest efter vänner och försöker bilda en gemenskap med dessa människor som också är intresserade av bilar och motorer.
Postit kommer originellt från Nigeria då hans föräldrar gav namnet Postit för hans farfar hette det men dem bodde ej kvar länge i Nigeria då dem flytta därifrån ganska fort för de hade problem med jobb som gjorde de svårt att ha ett tak över huvudet eller en plats att sova på då blev postit driven till att jobba som ung och det har han fortfarande kvar och tänker använda det i framtiden av staden.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag om jag ej ska iväg

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka