Accepterad ToniMelani | Medlem ansökning[The Rock] [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ToniMelani

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AndrewOsmanovic/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Osmanovic

Vad är ditt discord namn? Andrew_Osmanovic#2652

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Jackson som är född i Tensta i Stockholm. Han växte upp med sin mamma och sina 2 syskon.
Tony har haft de jobbigt i sin uppväxt. Han åkte in och ut från behandlingshem men låt inte Tonys uppväxt avgöra hur Tony är.
Han är en lojal, glad, positiv och omtänksam grabb. Men om man bråkar med honom så skulle det inte sluta så bra.
Idag så är Tony 18 år gammal och Tonys mamma är Svensk medans hans pappa var Afro-amerikan.

Tonys pappa blev skjuten och dog när Tony var 8 år gammal. Idag så försöker Tony verkligen ta sig upp och få så många
kontakter för att bygga upp ett kriminellt nätverk. Han gillar att arbeta med hjärnan, man kan säga att han är nån sorts problemlösare fast
inom kriminellt tänkande. Inombords så vill inte Tony det här, men han ser ingen annan utväg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag skulle bidra mycket till servern genom att göra den mer unik och mer seriös och rolig roleplay. Jag har tidigare spelat Samp i LSRP som är
liknande Fivem fast med Gta San Andreas och med skrivande istället för talande. Jag har även spelat på Amerikanska roleplay serverar som t.ex. NoPixel, GrizzleWorld osv..

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad för att de är roligt att roleplaya med andra Svenska personer. Jag gillar Unive för systemet är väldigt likt verkligheten. De finns jobb som polis, sjukvårdare osv.

Hur hittade du Unive? Genom fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag och andra ska kunna ha en så rolig rp upplevelse som mögligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har nog inget mål med detta spelet. Det ända viktiga är bara att spela och ha väldigt roliga scenarion. Lära känna nya människor och hur allt annat går till.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, de är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka