Nekad Ton_ton530 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ton_ton530

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Ton_ton530 / #3835

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Ufo Bengtsson, han växte upp vid landsbygden med hans familj hans pappa, mamma, och sin syster, han hade 1 hund och 3 katter, han bodde på en bondgård och han gick i skolan och han tyckte det var kul i skolan och han var en utav de bästa i klassen hans föräldrar var stolta över han och han hade ett stort intresse av bilar samt att hjälpa folk och göra det rätta, så när han var 16 så började han gymnasiet och ville plugga vidare och bli polis, för att han gillar fysiska uppgifter och samarbeta i grupp, och hans största dröm är att göra gott av sig och stoppa gängvåldet och allt kriminellt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad jag kan bidra med är att bli bättre på rp att utveckla flera steg för man lär sig alltid något nytt hela tiden och jag vill också hjälpa andra att utveckla rp för att jag älskar skit bra rp och mina mål är att man kan börja jobba som polis och man kan utveckla rpn och har roligare med medlems rollen i rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska motspelaren krim/polis ska också få vinna ett scenario och inte att jag ska göra det hela tiden utan också känna på hur ett förlorat scenario ser ut

Hur hittade du Unive? vänner och sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka