Nekad Ton_ton530 | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ton_ton530

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Ton_ton530 / #3835

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke Svensson. Han är en väldigt vild person eller personlighet. Han uppväxt har varit väldigt turbulent. Då när han började skolan från Åk F-6 så var han väldigt stökig och gillade hitta på skit. I hela Åk 4, 5, 6 så fuskade han på prov och fokuserade inte på alla prov utan bara drev runder i sin lilla stad. Men från 7-9 så började han göra brott och han hamnade i trubbel med polisen mycket. Det var mycket narkotikabrott och han föräldrar sökte hjälp till han. Det han gillade var att umgås med familj & vänner men det mörka bakom han tog över mycket. Dels var det för vännerna han var med som påverkade han. Så runt 8:an tänkte han ta tag i sitt liv och han ville göra samhället bättre då hans vänner övergav han. Han ville bli polis och det var hans mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är att göra alla scenarion roliga men även lärorika. Såsom om det är ett lite mer lall scenario ska man fortfarande bidra med hög rp och om det är dåligt rp runt en ska man alltid hålla det uppe själv. Samt att jag ska min motpartner som jag spelar med också få kul och inte göra så jag vinner hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det finns massa olika exempel mans ka ta men är det tex en slagsmål vid sjukhuset med 8 personer involverade ska man inte sitta och stampa på en person så hen dör utan låta han också få slåss lite så scenariot blir längre och roligare en att man blir dödad direkt. Men finns även andra scenarion. Men också att gör det scenarion längre, roligare och att ens rp erfarenheter höjs lite då man kan utveckla olika scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag har hört talas om det men kärnanledningar är via vänner & sociala medier

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Din medlemskap ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka