Accepterad Ton Ton | Medlem ansökning [Waller407]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ton Ton

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Ton_ton530 / #3835

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke Svensson har är 23 år gammal och fyller år första juli. Hans bakgrund har varit bra men ändå lite tuff. När han var liten till cirka 6-13 år gammal så hade han börjat skolan och varit i skolan i några år. Det gick bra i början de första 4 åren men när han kom till mellanstadiet så tog den en liten vändning. Han började vara med personer som gör dumma saker och gjorde även det sina vänner gjorde som gjorde att han hamnade i knippa. Från årskurs 4-6 så var han i skolan men han gjorde inget än att gå ditt och prata med vänner och kaosa runder. Men när han började årskurs 7 så kände han att han inte kan hålla på såhär att springa rundor som ett barn utan han ville fokusera på skolan och framtiden. Han hade mycket F men han ville ändra på det. Så han gjorde klart grundskolan med bra betyg med tänkte och intresse att bli polis. Han har suttit mycket på kvällarna och tittat på polis klipp på Youtube och spelade som polis. Men åren gick och han hade bra betyg så drömmen var att bli polis. Han klarade gymnasiet och nu söker han till polis utbildningen och det är här vi är nu och han känner sig positivt laddad till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med så mycket jag kan. Till exempel vid olika scenarion kan jaga vara den som gör rätt och utvecklar scenariot så det blir roligt för båda parterna. Men även hålla mig till reglerna som servern har och ha bra rp så kommer omgivningen ha bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda parterna i ett scenario ska vinna så det blir kul och rättvist för båda parterna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, PW - Rpa på skador, VDM - Vehicle deathmatch, döda inte någon med bil, SUNT FÖRNUFT - logiskt tänkande

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat i 2 år som polis på en annan server. men det hände lite grejer med den så nu bytar jag till denna. så har goda kusnkaper

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka