Nekad Ton Ton | Medlem ansökning [DiffenKingen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ton Ton

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199194141848/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Ton_ton530#3835

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Åke Svensson, han växte upp vid landsbygden med hans familj hans pappa, mamma, och sin syster, han hade 1 hund och 3 katter, han bodde på en bondgård och han gick i skolan och han tyckte det var kul i skolan och han var en utav de bästa i klassen hans föräldrar var stolta över han och han hade ett stort intresse av bilar samt att hjälpa folk och göra det rätta, så när han var 16 så började han gymnasiet och ville plugga vidare och bli polis, för att han gillar fysiska uppgifter och samarbeta i grupp, och hans största dröm är att göra gott av sig och stoppa gängvåldet och allt kriminellt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag vill utveckla min rp och andras samt att jag kan ge bra scenarion om man är polis och ge det bästa rp jag har och jag är ändå rätt så bra på rp skulle jag säga för att jag har spelat nu ett litet tag och tycker det är kul så jag vill bli medlem så kan lära känna andra utveckla in rp och andra, och gör bra scenarion så det blir kul att spela

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp då jag har spelat fivem i över 1 år snart så jag kommer lära andra och både mig att utveckla rpn så det blir kul för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar så att båda parterna kan vinn så det blir lika kul för alla

Hur hittade du Unive? Genom Tik Tok

Tillbaka