Nekad Tomus ahmedov | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomus ahmedov

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? smegi gegi

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Arif Hakmetov, 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, lojal och målmedveten.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leon Bergström växte upp i en mindre stad där han tidigt lärde sig att ingenting kommer gratis. Hans mamma jobbade inom vården och hans pappa drev en liten bilverkstad, vilket gjorde att Leon fick hjälpa till mycket redan som ung. Under tonåren utvecklade han ett stort intresse för bilar, människor och hur man bygger respekt genom handlingar istället för ord. Efter gymnasiet flyttade Leon till staden för att börja om och skapa sig ett bättre liv. Han började med enklare jobb, bland annat inom verkstad och transport, men insåg snabbt att han ville bygga något större för sig själv. Han försöker hålla sig på rätt sida av lagen men förstår samtidigt att staden inte alltid är enkel och att man ibland hamnar i svåra situationer. Hans framtidsplan är att skapa ett stabilt liv, bygga kontakter och kanske i framtiden äga en egen verksamhet, exempelvis en bilfirma eller verkstad. Han vill bli någon människor kan lita på och samtidigt utveckla sin karaktär genom olika relationer, konflikter och erfarenheter i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och långsiktig RP där fokus ligger på att skapa roliga och realistiska scenarion för alla inblandade, inte bara för mig själv. Jag tycker om att bygga relationer mellan karaktärer och skapa RP som leder till utveckling över tid istället för snabba och orealistiska situationer.

Jag är lugn som person och försöker alltid hålla en mogen nivå i RP. Jag uppskattar både vardags-RP och mer intensiva scenarion eftersom båda delarna behövs för att servern ska kännas levande. Jag är också bra på att anpassa mig efter situationer och spela vidare även när allt inte går som jag tänkt mig.

Dessutom försöker jag alltid bidra till en trevlig stämning och hjälpa nya spelare om det behövs.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att RP inte handlar om att själv “vinna” varje situation utan om att skapa ett bra och realistiskt scenario för alla som är inblandade. Man ska kunna acceptera förluster, motgångar och konsekvenser om det gör situationen bättre och mer trovärdig.

Exempelvis om polisen stoppar mig eller om någon annan lyckas lura min karaktär ska jag inte försöka hitta orealistiska sätt att vinna tillbaka situationen bara för min egen skull. Istället spelar man vidare på det som händer och låter scenariot utvecklas naturligt. Det skapar bättre RP och roligare upplevelser för alla på servern.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej, benim börja nyss

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM/RDM är förbjudet Powergaming är förbjudet Meta Gaming är förbjudet Sunt förnuft och realistisk RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och seriös person som uppskattar genomtänkt RP och en bra gemenskap. Jag tycker att det viktigaste med RP är att skapa roliga och minnesvärda scenarion tillsammans med andra spelare. Jag har inget intresse av att förstöra för andra eller skapa onödiga konflikter utanför RP. Jag är också aktiv när jag spelar och gillar att utveckla min karaktär över tid istället för att stressa fram saker. Jag tar gärna emot feedback och försöker alltid förbättra mitt RP för att bidra till en bättre upplevelse för hela servern.

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.

Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka