Inaktuell Tomura | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tomura

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef.

Vad heter du IRL? Erik

Hur gammal är du? 18.

Hur många timmar har du på Fivem? 1140 timmar och runt 1000 av dom timmarna är som biträdande rikspolischef på Multistaden.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har stort intresse för just det polisiära yrket och vill styra och rusta upp poliskåren då jag har märkt att det funnits mycket otrevliga karaktärer och väldigt mycket lall på senaste tiden.

När man arbetar inom Polismyndigheten ska man alltid framföra sig på ett professionellt och propert vis och vill då få in fler mogna personer som har sinnet för Polisyrket.
Har bland annat sett mycket "gäng aktiga" kläder som civilpoliser bär vilket jag tycker är absurt. Strikta klädkoder kommer införas och striktare krav på vapenutbildningar samt körning. Bl.a kommer högre krav på civilpolisernas träning att ställas då dom representerar hela poliskåren även om dom oftast inte ses som polisman. Kommer också att förlänga prövotiden för ranger då man måste se hur ens anställda presterar i dess utsedda rang innan personen kan flyttas upp. Ska också göra grundläggande ändringar gällande grundutbildningar för att få en bättre upplevelse om hur aspiranterna presterar samt höja rp nivån enormt då jag anser att nuvarande utbildningar har väldigt stora brister.

Införninng högre krav på aspiranters kunskap om våldstrappan och lagar då jag anser att det är ytterst viktigt att kunna dessa innan man påbörjar sin karriär inom Polismyndigheten.

Som chef behöver man inte skrika eller vara hetsig på något sätt mot ens anställda, Det är bättre att ge konstruktiv kritik och berätta vad personen har gjort fel i situationen.
Man måste ha likvärdig respekt för ens anställda det spelar ingen roll vilken rang dom har. Inom poliskåren så behövs det en demokratisk ledning där chefen inte tar alla beslut, Detta bidrar till en rättvis kår där alla kan ha sin del i besluten som görs.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har tidigare varit biträdande rikspolischef under några månaders tid på multistaden under Mikael Lolsson som Rikspolischef, Det var i mina ögon den bästa tiden jag haft inom FiveM rp.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Larsson och har haft ett stort intresse för polisyrket sendan barndomen samt jobbat inom Polismyndigheten under en väldigt lång tid.

Hur ofta kommer du vara inne? Som biträdande så snittade jag runt 8 timmar om dagen men med skola så kommer det ju såklart att gå ner, men kommer försöka vara inne så ofta jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka